Efter ett långt uppehåll.................

Ja det har varit ett tag sedan jag skrev i mitt blogg men skall försöka att skriva lite,fastän jag är sjuk .
Har ont i halsen örat och hela kroppen orkar inte mycket men av nån anledning har jag orkat vakna i tid
för att lämna mina två små konstverk till dagis. dem är tack och lov friska.

Skall till läkaren och medan jag väntar så skriver jag här :))

Under några veckors uppehåll i blogget så har det hänt mycket i det realla livet, det har blivit riktigt varm 
så till den grad att jag har haft problem med att övertyga min 4 åring att det än är inget sommar för varje 
gång det är sol ute vill hon bada.

Jag har en liten trädgård med stor altan som jag älskar.Under denna tid har jag planterat och sått lite hoppas att
det blirlyckat..............det får man se mitt i sommar .

 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

haha ja det är samma här med min lilla dotter,hon tjatar om att bada i sjön hela dagarna. Hoppas du kryar på dig!

2009-04-29 @ 10:33:26
Postat av: en mamma

Tack anna , vist är de så med barnen men hoppas att det snarast blir sommar och badväder för ungarnas och fridens skull:))))

2009-04-29 @ 11:13:59
URL: http://en mammaskonstgalleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0