Här är teckningen ÖMHET i 2 olika varianter, en av mina favorit teckningar.


Kommentarer
Postat av: Jenna

Japp det blir en hel del bulgur, åtminstone några gånger i veckan. Tycker att det passar väldigt bra med precis vad som helst, så jag brukar blanda hej vilt :) Jag upptäckte precis en jättegod variant, som bestod av större korn (påminner om matvete). Brukar du äta det?

2009-05-11 @ 21:37:43
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: en mamma

ursäkta att det dröjde med svaret, Ja den grövre varianten använder jag oftare.Har det som varm pilaf variant.



Man hakkar och bryner en gul lök,sedan kan du skiva några champinjoner, paprika,zuccini,aubergin och vitlök,bryn allt nån minut och tillsätt en matsked tomatpasta el.pure,salt,peppar om du vill.Sedan tillsätter du vatten och låter den koka upp sedan små putra i svag värme.

Jag har denna grund som akut mat sen kandu alltid byta ut grönsaker.Men jag brukar ibland ha kyckligfiler el.korv.

Hoppas det smakar.

2009-05-18 @ 23:52:36
URL: http://anmammaskonstgalleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0