Mina dag drömmar.............

För ca. 2-3 månader sedan ville jag på allvar flytta från Sverige med mina barn.Anledningen var och är att jag vill bo och leva i ett annat land några år innan jag blev för gammal.Det är en gammal dröm men har inte blivit av pg av.äktenskap,barn osv. Men har kommit fram till att jag måste göra det med barnen,och då blir det rent praktiska nästan som omöjligt.Vissa tänker kanske varför??
Ja jag får inget jobb idag och därav inga pengar,har ingen partner att sitta och planera osv. men det viktigaste är väl att har ingen aning om vilken ände jag skall skissa min planerig.
Jag har iallafall kommit fram till vilka länder jag skulle vilja flytta till ;)  jo ... Spanien i europa,Kenya i Afrika  på vilka grunder det skall jag skriva än annangång.
Men som sagt så har jag inte kommit längre än så här, det största problemet att lösa i denna planering är hur jag skall få ett jobb i dessa länder när jag finner inget i sverige?? en svår nöt att knäcka,men knäckas skall den hoppas jag .
Den dan jag har knäckt alla problem nötter ja då blir min dag dröm värklig  bara jag inte hinner bli pensioner innan dess :(


Kommentarer
Postat av: Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥

Svar: Jag lånade den på biblioteket, kanske finns den på ditt också? :) Annars kan man köpa den på nätet här: http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=0811856526

2009-05-20 @ 01:00:02
URL: http://stjernfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0