Söder bönans återkomst...............

Ja då var söder bönan meliss tillbaka från Danmark med blandade känslor. Hon gick inte vidare som Sverige 1:ta
fastän hon blev sverige 1:ta vid göteborgsuttagningen men den tog dem om pg av  nåt som gick fel. Så hon blev ju sannerligen ledsen men hon fick trösta sig med att ha varit i Danmark och tävlat. Tur att jag inte var med henne i göteborg för då hade jag sagt några ord till dem som satt i juryn. Men det får vara denna gång.
Jag mår bra sen sist och nu är jag hemma pg av. minsta konstverket som mår inte bra. Men bus ungen verkar vara nästan helt frisk för att vara sjuk vissa tider :)

Inte bara min unge som är sjuk, det tycks  vara så även med vädret ute.Har så mycket att göra så jag måste sätta punt här.................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0